hehe förlåt...

Förlåt för att jag inte bloggat, men jag lixom orkade inte. Tyckte det var vääääldigt tråkigt. Men ska försöka måste ju skriva av mig någonstans lixom! Men det har ju hänt lite sen sist. 
Jag har ju fortfarande Tor och rider Aschim, men Aschim är lite halt för tilfället. Sen så har denna ponny ovan kommit in i mitt liv. Han är Josefins (boppas), Han heter Red Fire, kallas Fire och är en 8 årig D-ponny som jag ska börja träna och tävla. Vilket jag redan börjat med lite smått. Idag var vi i Kil och va felfria i 80 och ett pet i 90. Men han hoppade superfint. Bilden är från idag :D Typ det som hänt på hästfronten. Men hoppas inte det tar lika lång tid tills nästa gång ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback