Dagen i korthet

Gick upp typ 07.00 imorse och åt frukost, packade kläder och packade ner kameran. Efter det så åkte jag till stallet och red Tor, vid 8 tiden typ. Trimmade lite innan söndag. Han var superfin och vi satte allt alla moment satt! Fast asså det satt för oss, vi har ju mycket kvar men ändå. Formen var kvar i alla fattningar och längningar helt underbart! Bästa känslan man kan få inför tävlingen!
Sen åkte jag vidare med lite folk från stallet ut till Hammarö Horse-Show. Lite kallt var det där ute men lika fint som vanligt med fina hästar! Tog massa kort, kommer 3 favoiter imorgon. 
Jag var tbx till stallet vid 16.35 typ så då fixade jag Aschim och red honom. Även han var fin, hängde lite på vänstersidan av bettet. Men lossnade och blev fin. När jag kom tillbaka till stallet hade min underbara mamma smörjt sadel och träns inför tävlingen. Har jätte mycket imorgon så va as bra att det blev gjort idag :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback